90210

Heeeeelllo :D
Kom nyss hem från elin och jar kollat på 90210 :D
imorn har jag sovmorgon till kvart i 11 :D:D:D:D
bara för att det enda jag har imorn är en svenska redovisning kvart i 11 så det är ju oootroligt nice.
Sen där hämtade jag ett lucialinne och vi drack våran väldigt goda ananas/apelsin juice och åt våran bells/robetro speciale.

Resten av veckan händer följande :

tordag :
börjar kvart i 11. Slutar halv 12. Tillbaka till skolan 2 för lucia genrep. Träning på kvällen <3 ( awesome )
fredag :
ska vara i skolan typ 20 ööver 7 ????? för lucia :P men slutar halv 12. Vara med Juuuulia på kvällen/natten :D:D:D
lördag :
åka någonstans med julia ? kankse träffa någon på kvällen.
söndag :
träning <3 sen träffa nåågon :D bambi tror jag !





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback