min dag dåra

har absolut inget att göra ( har inget plugg ahahhahhaa var bara tvungen )
så då kan jag väl lika gärna ta och berätta min dag i min internet uppkopplad dagbok.

Jag vaknade som vanligt upp till Lady gaga som sjöng Ohh, caught in a bad romance så fint för mig. Jag satte mig upp med klarvakna ögon men dom blev trötta lika snabbt. Kollade på julkalenderna och asgarvade ett tag.
I skolan var allt bra , redovisade 29 i engelska och hoppade runt ett tag efter mitt MVG.
Så nästa termin kommer jag börja med projectsteg i ALLA ämnen. 30 , 30 , 25 och 25.
När jag kom hem åt jag nudlar och skulle ta svinsprutan men slapp det , LUCKY DAAAAAY.
Sen när jag kom hem fixade jag mitt rum och stretchade ryggen , lyckades dra en spike , niice.
Snart är det helg och så ska jag vara med mitt hjärta Julia ! :D


nu ska jag äta lussebullar som jag har förtjänat och kolla på desperate som börjar snart , simma lungt! ♥



en schnyyyyyyg blid på mig och nemo från falun !



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback