glasögon

kom inte på en bättre rubrik. Det var det närmsta som satt nära min hjärna ( bokstavligen , på ögonen ! )

HaR inte gjort något sen jag kom hem utan att sitta vid datorn. Tränade scorpions lite, dom sög idag , ville inte hoppa! :(
Sen har jag rättat min svenska , lite fel ( hahaha hade skrivit julia när jag hade skrivit motargument )
Sen har jag stretchat i .. aa en timme typ. Typ jättefula saker idag :P

nu är jag jättepigg och jättemjuk så funderar på att kankse äta lite pepparkakor eller mina rostade sojabönor ( låter apäckligt ) men är asgott =D
SNART ÄR DET JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOV ( HADE LUUUUUUUUUUUUUUUUUST ATTTT DAAAAAMPA LITE ) OCH BTW SÅ FICK JAG VG I SVNÉNSKA OCH VG ++ I SO !!!!!!! :D ( dom plusen stör mig )
lägger in lite fula stretchingbilder på mig :D

kunde inte dra en spike idag :'''''( det gick inte :o


kan inte stava till sak :P


misslyckad


HAHAH min fot


typ bästa idag .


fick inte vara  med på bild


sen var jag jättetrött


hejdåååå

Postat av: Jennifer

KVINNA!! Du drar ju skitsnyggt! :D

2010-02-03 @ 11:35:22
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: madde

haha tack Jennifer!

fast dom där var liiite misslyckade :)

2010-02-04 @ 18:38:27
URL: http://madduh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback