HAHAHA

kolla vad jag skrev för typ 13 månader sen , ska se om jag uppfyllde allt :


  • jag ska konfimeras     check
  • jag ska fylla 15          check
  • jag ska få bättre betyg    check
  • jag ska bli myyycket vigare    halvt check
  • jag ska få smalare och välränadde ben och mage  typ inte alls check
  • jag ska åka ifrån svergie    hahahhaha inte check ( äääh om finland räknas )
  • jag ska njuta av sommaren  CHECK
  • ta vara på varje dag   inte check mohaha
  • få längre hår    halvt check
  • inte vara så trött  INTE check
  • jag ska få vg i bild  CHEEEEEEEEEEECK
  • jag ska färga håret    check
  • jag ska börja 9:an   check
  • jag ska välja gymnasiun vet vart jag ska gå såå check
  • jag ska träffa malin mer  jul , påsk sommar <3
  • jag ska köpa en helt ny garderob  njaaa
  • jag ska sommarjobba aa räknas jobba upp muskler ?
  • jag ska ha ett jobb  noooo
  • jag ska få 260 poäng 255 !
  • jag ska gå ner i split  hahahahaha 5 meter ifrån
  • jag ska ha godisförbud   HAHAHAHAHAHAHAHAHAH neeeej
  • plus chips , läsk och allt onyttigt   läsk dricker jag typ inte , min apelsinjucie <3
  • jag ska äta naturgodis endast på lördagar inte haha
  • jag ska träna min mage varje dag inte check hahha
  • jag ska förtsätta blogga halvt INTE
  • jag ska lära mig sätta stämmor  typ inte ?
  • jag ska stretcha varje dag  har iaf stretchat TYP varje dag!
  • jag ska lära mig äta alla äckliga grönsaker   check
  • jag ska lära mig att inte tycka om choklad kommer ALDRIG GÅ
  • jag ska bli bättre på skridskor tror inte det
  • jag ska se nya harry potter CHEEEECKKKK

  • Postat av: Emma

    mohahhahahhahahhahahahha xD

    2009-12-08 @ 18:14:31
    URL: http://daghjort.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    Mail:

    Blogg:

    Kommentar:

    Trackback