luciiia

idag skulle jag laga middag själv. Äuuum gick inte så jättebra ...
Jag satte på min favorit leon och började steka potatis. Det gick bra , men sen hällde jag på fel krydda :'( skulle ha grillkrydda men hällde på kanel .... det var apäckligt!! ( prova om ni vill ha en ny smakupplevelse )
precis då sjöng Leon så fint "there can be miracels" , jag trodde på det men då tappade jag hela ägget i stekpannan så skalet fasnade!!!! not a lucky dag ...
BTW så har jag kommit på mitt engelska tal!!!!! :D


imorn är det luciatåg och jag står typ bland 6:orna , jag är typ minst :(
jag står längst fram så jag ser alla :D
IMORN MÅSTE JAG UPP HALV 6, HAAAAAAALV 6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men slutar halv 12 :D

nu ska jag städa mitt rum som luktar sprit .... mamma ställde in burkar :(



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback