adventstid kom till mitt hus

ännu en jag som är snart slut. Vilket gör så att no-provet kommer närmare. Hej , häng mig innan det är försent.
Men men , har ju haft läger hela helgen. Bokstavligt har jag träningsverk i höger sida av ryggen plus alla andra muskler i hela kroppen , men det var awesome tjejer!

Men snart är det helg iaf :D snart får jag inte jobba mer , snart ska jag börja gymnasiet , snart får jag skägg :O tiden springer maraton. Jag hade något att säga men kommer inte på vad.
Så då får jag väl lägga ut bilder =)


cassandra anna och jag efter träningen


Belinda gör handvolt :)


jag gör ?


belinda gör frivolt :D


jag blir mördad *kan man se smärtan i mina ögon*


Belinda visar skillz


.


armhävningar på armar ( de ni )


scoorp


något gick jävligt fel


hejdååååå :D



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback