he´s there the phantom of the oopera!

Goderafton mitt herrskap !
nu ligger jag i min säng .. i mitt nya rum , fint är det måste jag säga. Men inte klart än , möbler måste fixas och småsaker. Men det kommer att bli toppen !
Jaha .. då är det söndagkväll .. måndag , ny vecka , ny skolvecka eller nytt helvete men min vecka börjar bra! Ledig . ååh. Jag vet inte vad jag ska hitta på imorn eller rättare sagt , jag vet inte vad folket ska göra imorn .. blir kankse en hemma-plugg-ät-sovdag eller vara med någon kompis.

Nu är det dags för godis , chai te , filmerna Bolt och phantom of the opera! Haaaaaa en bra kväll.
PUUSSSAR!







Postat av: Anonym

sov gott

2009-02-01 @ 23:25:52
Postat av: Anonym

hon sjunger så fint!

2009-02-01 @ 23:26:09
Postat av: Anonym

ha en bra kväll

2009-02-01 @ 23:34:42

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback