tillbaka

Nu hade jag lust att börja blogga igen.
Nu är det ju änligen sportlov! Herregud så härligt! Sovmorgon , love.
Igår vad jag med min bästis , alltid lika roligt :) MEN hon tvingade mig se Friday the 13th !! så jag tillbringade 1 och en halv timme till att kolla in i en stol. Sen åkte vi till gubbängen och handlade glass. Sen gick vi hem till henne och satt vid datan , hahahahah Esbjörn och Ruffe xD hennes farfar och katt.

Men nu måste jag gå ner till köket och dricka kaffe. KISSES.


Detta är hennes katt Ruffe. Han är igentligen en norsk skogskatt men han ville raka sig . OBS! Han har valt det själv!

Postat av: isa

HAHAHA fin katt ..

2009-02-22 @ 13:42:57
Postat av: Emmie

Tack! hur har din dag varit? :)

2009-02-22 @ 16:41:04
URL: http://bloondflikka.blogg.se/
Postat av: emma

hahahah ESBJÖRN är ju bästa namnet :D <333

2009-02-22 @ 19:13:02

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback